söndag 13 november 2011

13:e November Hampus dop

Vi var i Gammalkil kyrka


Ida sjöng tre solosånger, som vanligt så börjar man gråta när hon sjunger.


Henriks bror Micke och min bror Linus är Hampus faddrar.


Hampus var på ett strålande humör hela dagen.


Efter dopet så var alla bjudna hem till oss på mat och fika.


Eftersom det även är farsdag idag så blev det två tårtor. En doptårta och en farsdag tårta


Här är vad jag hade bakat till fikat. Chokladbollarna och dammsugarna var poppis.

Här kommer lite bilder på doppresenter som Hampus fick


Från familjen Wastersson fick han den här super häftiga brandbilen i plåt.


Från frabror Daniel fick han en verktygslåta i trä som blev en arbetsbänk när man vände på den.


Från kusin Hugo o hans föräldrar fick han ett klosståg i trä.


Den gröna bilen var från Christoffer (mammas kusin) och Sandra. Den blå var från min vän Elin.
Den super häftiga stora gröna spar elefanten fick Hampus från alla som jobbar på Matkällaren.


Astrid Lindgren böcker från farmor & farfar


En ask med en liten sjörövare och en spargris från Handmålat från våra grannar. Om du inte har besökt den butiken som ligger på Nygatan i Linköping kan jag rekomendera det. De har jätte många bra present prylar.


Ett pussel från min vän Elin och duplo från farbror Fredrik med familj.


 Två sett bestick, de i den blå asken från Henriks morfar Helge och de andra från mormor och morfar.


Från min bror och Hampus fadder Linus fick han ett trumset. Dom var väldigt coola.

Hampus fick även pengar, kläder, mjukdjur och snuttis.
JÄTTE STORT TACK för alla presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar